چه مرحله نارسایی کلیوی اگر کراتینین 1.5 است و GFR 34 است
نوشته شده توسط : sjzkidneyhospital

چه مرحله نارسایی کلیوی اگر کراتینین 1.5 است و GFR 34 است

کراتینین و GFR دو شاخص مشترک عملکرد کلیه، با توجه به سطح خود را، ما می توانید ببینید چه مرحله بیمار در است. سپس اگر سطح کراتینین بیمار 1.5 است اما سطح GFR 34 است چه مرحله نارسایی کلیوی بیماران در هستند؟

در درمانگاه، سطح کراتینین 1.5 فقط بالاتر از سطح نرمال 1.3، حذف عوامل دیگر، آن است که در حال حاضر در مرحله 2 بیماری کلیه است. اما سطح کراتینین را می توان تحت تاثیر دلایل بسیاری، علاوه بر این، آن را نمی خواهد به وضوح کاهش تنها پس از عمل کلیه کمتر از 50٪. بنابراین ما می توانیم تشخیص دقیق تنها با سطح کراتینین را ندارد.

همانطور که برای GFR، آن را به یک عامل حساس تر است، آن را می تواند به ما کمک کند به تشخیص بیشتر است. پس از تعداد 34، ما می توانید ببینید که این بیماری در حال حاضر در مرحله 3 و در نزدیکی حاشیه مرحله 4 بیماری کلیه است.

بنابراین اگر سطح کراتینین خود را به قدری بالا نیست اما سطح GFR خود را پایین تر است، شما باید تشخیص با توجه به سطح GFR خود را. است که می گویند برای افراد مبتلا به کراتینین 1.5 و GFR 34، او در حال حاضر در مرحله 3 به جای مرحله 2.

برای افرادی که در مراحل مختلف، درمان ممکن است متفاوت باشد، بنابراین شما باید توجه ویژه ای به بیماری خود را پرداخت کنند. آیا زمان درمان راست را از دست ندهید. به جز درمان، رژیم غذایی نیز نقش مهمی ایفا می کند، پس در صورت امکان، شما می توانید یک طرح قالب با کمک متخصص تغذیه به شما شما ایجاد کند. اگر شما نیاز به کمک دارید، شما همچنین می توانید دکتر آنلاین ما مشورت، ما بهترین های ما سعی خواهد کرد که به شما کمک کند.

از بالا ما می دانیم که مردم با سطح کراتینین 1.5 و GFR 34 در حاشیه مرحله 3 به نارسایی کلیوی هستند، که متوسط ​​آنها نیاز اقدام در حال حاضر، تا که به جلوگیری از این بیماری را بدتر می رود.





:: برچسب‌ها: تشخیص نارسایی کلیه، نارسایی کلیه، مرحله نارسایی کلیه، سطح کراتینین بالا، GFR ,
:: بازدید از این مطلب : 647
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 11 آبان 1393 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: